נקודת שוויון 3: דנזל וושינגטון חוזר לעוד מסע עשיית צדק מטורף!

למעריצים של מותחני פשע קודרים וההופעה האיקונית של דנזל וושינגטון בתור רוברט מקול יש סיבה לשמוח, כשהפרק השלישי בסדרת הסרטים עוד שנייה מגיע למסכים. הסרט מבטיח לספק לכם סצנות אקשן עוצרות נשימה, מורכבות מוסרית ועשיית צדק, בדיוק כמו בפרקים הקודמים של הסדרה.

לאחר פרישתו מתפקידו כמחסל בשירות הממשלה, מקול נוחת בדרום איטליה שם הוא מרגיש בבית, עד שהוא מגלה כי האזור וחבריו החדשים נשלטים על ידי המאפיה המקומית. במהרה הוא מבין כי הוא לא יכול להימלט בקלות מעברו וכישורי האלימות שהגדירו את חייו ותפקידו. כאשר האירועים מסתבכים וסכנת חיים אורבת בפינה לחבריו החדשים, מקול יודע מה עליו לעשות: להגן על חבריו, בכך שיתעמת עם המאפיה בעצמו.

תזכורת קטנה מהו פורמט IMAX:  

אולמות ה-IMAX הייחודים שלנו ידועים במסכים הגדולים יותר, במערכות הסאונד המעולות ובחווית צפייה סוחפת. הטכנולוגיה מציעה לצופים דרך ייחודית ומשופרת להנות מסרטים היוצרים חוויה בלתי נשכחת! זוהי הדרך הטובה ביותר לצפות במרדפי המכוניות המהירים וקרבי האגרוף של הסרט.

אז למה כדאי לצפות בנקודת שוויון ב- IMAX:  

הסרט שידוע בסצנות הפעולה האינטנסיביות שלו, מדמויות מורכבות מבחינה מוסרית וקווי עלילה מרתקים הוא הסרט המושלם לצפייה בIMAX. מתחילת הסרט תרגישו את הסרט מתעורר לחיים ומהמסע של מקול לעשיית צדק, תרגישו את האקשן ממש כאילו אתם בתוך הסצינה עם מסך ענק ועד 26% יותר תמונה ממסך רגיל וסאונד שיקיף אתכם.

לרכישת כרטיסים - לחצו כאן